PROJECTE IOT MARESME

Els alumnes de 4t d’ESO participen en el projecte IOT MARESME.

Aquest projecte neix de la voluntat de crear i compartir coneixement en xarxa i, per això, hi participen 4 centres del Maresme: El Pilar (Premià de Mar), El Turó (Mataró), GEM (Mataró) i Sant Jordi (Vilassar de Dalt).

L’objectiu principal és que els alumnes es converteixin en agents de canvi, desenvolupant propostes basades en dades obtingudes en temps real i que ofereixen una lectura de cada una de les realitats en les quals transcorre el dia a dia dels centres escolars participants.

A través de les dades obtingudes relatives als diferents centres sobre contaminació ambiental i contaminació acústica, l’alumnat dels 4 centres realitzarà una comparativa a través d’una plataforma online (IoT) i trauran conclusions i propostes de millora dels problemes detectats.  La posada en comú del treball es farà en una jornada que es celebrarà al Tecnocampus el proper 15 de febrer.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *