PROJECTE AMPLIFICADOR JOVE I EFECTE JOVE

Aquest curs com ja és habitual participem de nou en el projecte Amplificador Jove que es fa amb els alumnes de 3r d’ESO i l’Efecte Jove amb 4t d’ESO.

Aquests projectes  són impulsats per l’Ajuntament de Premià de Mar juntament amb la cooperativa l’Esberla i en coordinació amb l’escola.

La  finalitat del projecte Amplificador Jove és d’oferir espais específics per a poder treballar a les aules aquells temes que generen més malestar entre els i les joves, perquè puguin anar adquirint competències per a la resolució dels seus malestars i fer de l’escola un espai més lliure de conflictes i violències de qualsevol classe.

En el cas del Projecte l’Efecte Jove es pretén fomentar la cultura participativa i la consciència socials dels i les joves.