PARTICIPEM AL CARNAVAL DEL POBLE

AMPA/ESCOLA

I no s’ha acabat encara la festa.

DIUMENGE, 3  us esperem a tots i totes animant la comparsa de l’escola: EL BOSC ENCANTAT.

La rua sortirà de la Salle i arribarà a la Plaça dels Països Catalans. Anem en la 5a posició. La desfilada comença a les 5.

Des de l’AMPA i des de l’escola, volem per endavant dir-vos que ens sentim molt orgullosos de la feina que s’ha fet. Agraïm el recolzament de totes les families que d’alguna manera hi heu participat: l’entusiasme, la col·laboració, el temps, la dedicació,…

Res és fàcil, i per això i per endavant, el que s’ha aconseguit ens ha de fer sentit a tots i a totes molt orgullosos! Nosaltres ho estem. Felicitats, per endavant!

Ja només ens queda gaudir del moment!

Ànim! Comença la festa.