NOU PROJECTE D’INFANTIL 4 ANYS

Aquest curs ens hem engrescat a fer un projecte anomenat : “Compartim dites dels mesos de l’any” !
Consisteix en fer un intercanvi de les nostres dites de cada mes amb una altra escola, en aquest cas amb l’Escola Paidos (de Sant Fruitós del Bages). D’aquesta manera n’aprendrem d’altres.
Farem grups de 3 o 4 nens/es i utilitzaran algunes apps de la tauleta digital per fer un vídeo de la dita del mes.
Aquest vídeo a finals de cada mes l’enviarem a l’escola parella i aquesta ens farà arribar les seves dites.
Pretenem aprendre de forma cooperativa les dites dels mesos de l’any, així com aprendre en quin mes estem a partir de la dita.
Hem començat aquest mes de novembre i estem superanimats !!! Ens ha quedat un vídeo molt bonic i hem après un munt!