LET’S HAVE A SUSTAINABLE LIFE

L’alumnat de 2n d’ESO portem uns mesos dedicats al projecte Etwinning “Let’s have a sustainable life!”.  Aquest projecte l’estem realitzant a hores de science. Hem fet diferents manualitats, trucades i jocs. Tot el projecte ha estat relacionat amb la “fast fashion” i la sostenibilitat.

Fent servir l’anglès  ens hem pogut comunicar i fer videotrucades, hem compartit opinions sobre el tema i hem anat fent petits treballs començant per presentar-nos i mostrar la nostra escola. També hem fet cerca d’informació  sobre el tema que treballàvem i tot plegat  ens ha ajudat a tenir més coneixements per  poder tenir més arguments a l’hora de donar la nostra opinió.

Hem fet una videotrucada amb altres alumnes de diferents part d’Europa (Itàlia i Polònia) i hem parlat de diferents temes: cultura, les seves escoles, tipus de música … I tot a la intenció de descobrir  més coses interessants s
d’altres països i cultures que desconeixem a Espanya.