L’ESCOLA PARTICIPA A LA JORNADA IOT MARESME AL TECNOCAMPUS DE MATARÓ

Ahir, 15 de febrer, els alumnes de 4t d’ESO de la nostra escola es van trobar amb els alumnes de l’escola Sant Jordi de Vilassar de Dalt i les escoles GEM i El Turó de Mataró.

Des de primera hora del matí van estar treballant en grups cooperatius formats per alumnes de les diferents escoles per compartir les dades obtingudes  i extreure conclusions.  Finalment, van acordar mesures possibles per a incidir en una millora de la contaminació acústica dels centres.

A les 17 hores es va realitzar l’acte de cloenda al que van participar diferents autoritats relacionades amb l’ensenyament  i pares i mares de l’escola.

Va ser una gran jornada.