JORDI FOLCK

TROBADA AMB L’AUTOR JORDI FOLCK

5è, 6è, 1r ESO, 2n ESO, 3r ESO, 4rt ESO

Aquest divendres dia 12, a les 17’30, podrem trobar-nos amb en Jordi Folck, autor de literatura infantil i juvenil, que visitarà la Biblioteca Martí Rosselló per parlar del seu llibre ‘Ningú no és un zombi’.

En Jordi Folck és conegut de l’escola: l’any passat va visitar-nos a la classe de 6è. D’altra banda, els seus llibres tenen molt bona acollida a la nostra biblioteca, especialment el popular ‘666 calaixos’. Us recomanem també obres com ‘Llibre d’encanteris de la Vella Taràndula’, que molts alumnes de 5è heu llegit, o ‘La guerra dels xiclets’. I per als més grans, llibres de misteri i terror, com ‘El manuscrit de les bèsties’ o ‘La dona vestida de negre’.

No perdeu l’ocasió de saludar en Jordi. Teniu garantida una bona estona i un bon tast de literatura!