INTERNET DE LES COSES

Els alumnes de 4t d’ESO  treballen l’Internet de les coses (IOT) a partir d’una iniciativa Smart Citizen.

S’ha instal.lat un sensor al pati de l’escola de secundària que ens permet recollir informació a temps real sobre la contaminació de l’aire, lluminositat, nivell de soroll i  temperatura.  Durant 15 dies els alumnes han recollit informació i a partir de l’anàlisi faran propostes de millora dels problemes detectats.

Aquest projecte conclou amb una jornada on participen altres centres educatius del Maresme.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *