FUTBOL MIXTE

El Club Futbol Premià de Mar ha organitzat pels nens i nenes de Premià de Mar  una activitat esportiva per treballar la igualtat de gènere i la inclusivitat.   Els alumnes i les alumnes de 3, 4t i 5è  de Primària hem anat i ha estat una activitat molt interessant.

Hem participat tots i totes igual que fem a l’escola del futbol. Aquest era l’objectiu principal. Veure que nens i nenes  podem demostrar la mateixa facilitat o dificultat, que uns o unes, som hàbils o no  amb la pilota, que tots i totes podem córrer, parar, saltar,… Hem experimentat plegats, nenes i nens, sensacions positives i/o negatives; emocions, estratègies, habilitats, …

I una cosa és clara:  Junts aconseguirem èxits o pèrdues que passaran per la nostra interacció dins el grup però no pel fet de ser nois o noies.