FESTA D’HIVERN

Benvinguts a la festa d’hivern de l’Escola El Pilar.

Un any més hem volgut que compartiu amb nosaltres part del treball dels nostres nens, nenes, noies i nois. Aquest any però, serà diferent, serà especial, i ho gaudireu d’una altra manera, de manera virtual. Sense pressa, sense aglomeracions, amb calma i tranquil·litat

Hem creat un museu i us podreu endinsar dins del Museu El Pilar, i dins de les aules virtuals.

Podreu anar entrant a les diferents sales on s’exposen les obres dels nostres petits grans artistes. Cada una amb el seu toc personal i la seva singularitat.

Cada curs ha treballat les emocions d’una manera ben diferent i les hem representat de forma artística. Quan entreu a les diferents sales del Museu El Pilar trobareu un petit text amb una explicació, on us presentaran el treball que s’ha fet.

Aprofiteu aquest moment perquè els vostres fills i filles us expliquin tot el treball que han realitzat amb les emocions.

No us podeu oblidar de fer una ullada al pati on trobareu als nens i nenes de l’escola cantant una bonica cançó de Miki Núñez.

Estigueu atents i comenceu EL VIATGE PER LES EMOCIONS a través del nostre Museu.

Esperem que us agradi! I desitgem que ho pugueu gaudir en família.

Bones vacances!