FESTA D’HIVERN

El Pilar és una escola que viu amb energia i dinamisme la seva festa grossa: la Festa d’Hivern.
Aquest dissabte, 14 de desembre, de nou hem gaudit d’aquest  moment màgic de retrobament, de tradició i diversió en què s’han obert les portes d’escola per
endinsar-nos en un nou món creat pels nens/es i l’equip docent: un món fruit d’un nou projecte.
Aprofitant que acollim els gegantons de Premià de Mar, l’hem feta grossa i hem declarat la Festa Major d’El Pilar, una festa que ens acompanyarà durant tot el curs. Les aules s’han inundat  de cultura popular, i hem volgut aturar-nos especialment
a tractar algunes actuacions, perquè representen l’essència de les
nostres arrels.
L’escola s’ha convertit  en un recull d’activitats populars i culturals arrelades a les festes majors i, evidentment, al nostre poble, Premià de Mar.

Tots junts de nou ho hem fet possible i hem pogut viure una festa especial on ens hem retrobat tota la comunitat educativa.