FESTA D’HIVERN

Dissabte 16 de desembre a les 4 de la tarda

a l’edifici del Carrer Enric Granados

SALVEM LA TERRA

Ha arribat el gran dia, l’escola es vesteix de festa i us obre les portes perquè gaudiu del treball que hem fet al llarg del primer trimestre.

Aquest any l’eix temàtic gira entorn les principals problemàtiques que té el nostre planeta respecte els diferents tipus de contaminació.  Mar, rius, aire, boscos… pateixen els efectes de les nostres accions.  Cada un dels cursos s’ha plantejat una pregunta a partir de la qual han, girat els nostres projectes.  Hem buscat respostes, analitzant causes i conseqüències i hem pensat possibles solucions que estan a la nostra mà per a poder tenir un millor planeta.

Passegeu per l’escola, deixeu-vos guiar pels vostres fills i trobareu respostes a les nostres grans preguntes

Benvinguts a la festa d’hivern.  Us esperem!!!!