Fem planes web!

1er ESO – Informàtica

Els alumnes de 1er d’ESO han iniciat l’edició de planes web a partir de l’editor de planes Google Sites.

Actualment, la feina està centrada en l’elaboració per parelles de planes sobre les verdures i hortalisses que hi ha plantades a l’hort de l’escola. L’objectiu, és fer una web col·laborativa amb informació que ens permeti conèixer diferents aspectes de les espècies plantades (origen, propietats nutricionals i beneficioses per l’organisme, com es cultiven, varietats més comunes…).

A més, pretenem crear codis QR de cadascuna d’aquestes planes per afegir-los als cartells que hi ha a l’hort. D’aquesta manera, quan els alumnes de primària vinguin, sempre que ho vulguin, podran capturar-los i accedir a informació sobre les espècies cultivades.