EXTRAESCOLARS

Us recordem el seguit d’activitats extraescolars que tenim aquest curs per si algú estés interessat en la possibilitat d’accedir a alguna d’elles.

VOLEI PRIMÀRIA. Entrenen els dimarts i dijous  de 5’15 a 6’15 al pati de l’escola. Els dissabtes  quinzenals juguen un partit.

VOLEI SECUNDÀRIA. Tenim dos grups en funcionament que entrenen al poliesportiu els dimarts i els dijous. L’hora d’entrenament depen del grup al que s’incorporés el noi/a. Els dissabte juguen partit.

FUTBOL 1r, 2n i 3r. Entrenen al pati de l’escola els dilluns i dimecres de 5’15 a 6’15.

FUTBOL EX-ALUMNES: Entrenen a les pistes de l’Institut els dimecres i els divendres.

PISCINA INFANTIL. Dilluns de 5 a 6’45 a la piscina municipal. Els apres han de portar als nens/es.

MÚSICA: Hi ha la possibilitat d’aprendre guitarra, piano o instrument de vent. Les hores són a convenir.

BANDA: Pels alumnes de secundària. Els assajos són al migdia. Hi ha dos dies d’assaig en funció del grup al qual pertanyi el noi/a.

FUSSION DANCE: Dilluns de 5’15 a 6’15.

Tenim en funcionament dos grups d’anglès, un d’infantil i un  de segon i tercer de primària. Entrar en aquests grups és més  complicat i caldria una valoració per part del professorat abans  de fer una incorporació en aquest moments.