ENCARREGATS DE LA SETMANA

Com cada dilluns canviem els encarregats de la setmana. Durant els 5 dies d’escola tenim els següents encarregats:
– Passem llista: serà l’encarregat/da de passar llista,  dir  “Bon dia” i “Bona tarda” als seus companys/es i esbrinar si hi ha algú que no ha vingut a l’escola.

– Primer de la fila: serà l’encarregat/da de posar-se el primer o la primera i guiar a la fila per desplaçar-se.
– Últim de la fila: serà l’encarregat/da de posar-se al final de tot, controlar que no quedi  cap company/a darrera i tancar la porta un cop hagi sortit tothom.
– Material: serà l’encarregat/da de repartir el material necessari al grup classe:   llapis, plastidecors, llapis de colors, llibrets, estoretes, punxons, tisores …
– Temps: serà l’encarregat/da de ser el nostra meteoròleg/a personal i ens explicarà quin temps fa avui i quin dia és.

Entre tots i totes ens anem ajudant i ens fem més responsables i una mica més autònoms!