EL PRIMER PROJECTE D’AQUEST CURS: SOM LA CLASSE DELS AVIONS

El treball per projectes ajuda als infants a aprendre a aprendre, els motiva a descobrir i, el més important, afavoreix un aprenentatge significatiu.

És per aquest motiu que al llarg del curs anirem fent diferents projectes.

Posem fi al primer projecte que dona nom a la classe.  Ells han volgut ser avions.  Per això durant el mes de setembre i gràcies a:

• els coneixements inicials que tenien els vostres fills i filles
  • a les preguntes claus que es van fer per saber més sobre aquest transport aeri
  • a les exposicions orals i visuals (que gràcies a vosaltres van preparar deforma tant acurada)
  • a l’escolta activa que van mantenir quan parlaven els altres companys/es i a les preguntes que els hi feien en acabar
  • a la recerca de nova informació feta aquí, a l’escola
  • a les diferents activitats proposades i realitzades …

els vostres fills i filles han acabat coneixent i descobrint nous aprenentatges relacionats amb els avions.

Però els avions estaran amb nosaltres tot el curs, o, sigui que sempre són a temps d’anar descobrint més coses sobre aquest transport que tant els ha agradat.