EL GRAN RECAPTE 2023

Un cop més, l’Escola El Pilar col·labora amb el banc dels aliments i participarem en la campanya de: El Gran Recapte 2023.

L’alumnat de tercer de primària està molt engrescat en aquest projecte, i porten tota la setmana treballant en la seva organització: com fer-ne difusió, com faran la recollida d’aliments, la classificació, el recompte d’aquests, i l’entrega a l’entitat.

Els fa molta il·lusió poder participar d’un projecte com aquest.

La recollida d’aliments es farà dilluns 20, dimarts 21 i dimecres 22, a l’entrada de l’escola. Al matí de 8.50h a 9.00h i a la tarda de 14.50h a 15.00h.

L’alumnat que vulgui participar haurà d’entregar els aliments als voluntaris i voluntàries de tercer, que els estaran esperant amb els braços oberts.

Els aliments més necessaris són: oli, llet, llegums cuites i conserves de peix i de carn.

I també aliments infantils com llets, farinetes i potets.

Us esperem a totes i tots els que vulgueu col·laborar, i de ben segur que si FEM PINYA, podrem fer una GRAN RECAPTE i ajudar a moltes famílies.

Moltíssimes gràcies!