El DENIP A L’ESCOLA

El Dia Escolar de la No-violència i la Pau (o el seu acrònim DENIP), fou fundat l’any 1964 pel poeta i educador mallorquí Llorenç Vidal Vidal i és una iniciativa d’Educació No-violenta i Pacificadora

Es practica a escoles de tot el món, és el dia 30 de gener perquè és l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi.

Per aquesta raó nosaltres hem celebrat avui a la nostra escola aquest dia.

Des de les 11 a les 13 hores hem gaudit primer d’una estona de jocs cooperatius.  Els monitors han estat companys/es de la nostra escola, els nens i nenes de l’ESO.   Ells/es ens han ensenyat un seguit de jocs que han necessitat de l’ajuda de tots per a poder dur-los a terme.

A partir de les  12.15, un cop hem acabat els jocs, ens hem reunit tota l’escola per fer l’acte de cloenda de la setmana de la Pau i  hem creat entre tots l’ABECEDARI DE LA PAU, relacionat amb el tema que aquesta setmana hem treballat a l’aula ELS DRETS DELS INFANTS.

Per acabar hem cantat tots els alumnes del Pilar junts We are the world.