DIA DE PORTES OBERTES A SECUNDÀRIA

Com és habitual, aquest febrer celebrem les nostres portes obertes de secundària.  Aquest és un dia especial per a tots els nostres alumnes.  És una tarda en que totes les nostres famílies esteu convidades a passejar-se per les classes i veure el treball dels seus fills/es, escoltar les seves exposicions i veure en un espai curt de temps el dia a dia de l’escola.

Us esperem la tarda del dissabte 24 de febrer!!!

Si algú vol venir a conèixer la nostra escola és també un bon dia per a fer una passejada.  És important però que abans ens faci arribar el seu interès per tal que poguem acompanyar-lo i explicar-li allò que podrà veure.