CONTES DE LA CASTANYADA

Aquest any, com és tradició a l’escola, els alumnes de 4t d’ESO han fet el projecte dels contes dins la  matèria de llengua catalana.  Han treballat  una sèrie de contes clàssics, per després ser representats a les classes dels més petits. El treball ha consistit en preparar el text, assajar els diàlegs i buscar la millor escenografia i disfresses. Ha sigut laboriós però el resultat s’ho val.

S’han repartit en 4 grups i han preparat 4 obres: La flor del Penical, La Ventafocs, La Blancaneu i L’Ocatera. Cada obra anava destinada a unes classes de petits concretes, depenen del conte, des d’ Infantil 3 anys fins a 6è de primària.

L’alumnat de 4t d’ESO ha quedat molt content de l’experiència, tant per fer les obres i compartir una estreta relació amb el grup que li ha tocat, un clàssic dins la nostra escola,  com per poder compartir la festa de la castanyada amb tots els cursos .