COLÒNIES DE 3r DE PRIMÀRIA

Els dies 5, 6 i 7 d’octubre, l’alumnat de tercer ha marxat de colònies a Sant Miquel de Campmajor, a la Garrotxa. Les colònies són una activitat molt important en la nostra escola, per això les realitzem al principi de curs. I ens ajuden a: coneixe’ns millor, a fer equip, a passar-ho bé aprenent… i aquestes colònies en concret, ens fan créixer molt a
nivell personal.
Fem un seguit d’activitats esportives que ens ajuden a superar reptes personals i ens posen en situació de autosuperació. Activitats com: bosc vertical, tirolines, hípica, tir en arc… També realitzem activitats de jocs cooperatius i d’orientació.
Ens ho hem passat molt bé, hem compartit moltes experiències, hem estat inmersos en la natura i hem après moltíssimes coses!