CLUB DE LECTURA

Des de fa un parell d’anys a l’escola funciona un club de lectura per a pares i mares al qual hi sou tots i totes convidats. Us animen a fer-ho, és molt interessant veure com una mateixa lectura desperta emocions i opinions diferents.

El club és conduit per la Roser Montañola, professora de llengua i literatura de secundària.

Aquest curs s’ha pensat en tenir un eix que vertebri les lectures i que abarqui estils i èpoques molt diferents per tal de poder anar comentant com idees i formes de veure la vida han anat evolucionant al llarg del temps. Aquest eix l’hem centrat en PROTAGONISTES FEMENINES.

Podeu assistir a les trobades de forma regular o també de forma esporàdica per comentar alguna lectura que us interessi en especial. Volem que el club sigui obert i ric i només amb la vostra participació ho aconseguirem. Podeu també convidar a persones de fora de l’escola.

Us facilitem la programació d’aquestes lectures i us en farem recordatori a través de la col.lecció de cartells que ens ha dissenyat la Marina Muñoz, exalumna de l’escola i estudiant de disseny.

Us hi esperem!

PROPERA TROBADA: DIMARTS, 8 D’0CTUBRE.         Lloc: BIBLIOTECA DE SECUNDÀRIA