ARMCHAIR TRAVEL – LET’S VISIT MY COUNTRY!

A Secundària hem estat treballant diferents projectes a la plataforma europea . Ens coordinem amb escoles d’altres països en projectes interdisciplinaris i internacionals.

Durant el primer trimestre a 2n d’ESO des de la matèria de Science hem portat a terme el projecte Armchair travel – Let’s visit my country!

Es tracta d’un projecte breu en què els estudiants han imaginat viatges pels seus països presentant els deu primers llocs que mereixen una visita. Cada presentació localitza el lloc  en el mapa  i consisteix en una breu descripció de cada lloc, la seva cultura, punts d’interès i fotos.

Hem treballat amb escoles de França i  Polònia.

Així hem volgut augmentar la consciència del país, i aprendre de la diversitat incidint en  les diferències culturals entre els participants del projecte.

Hem planificat la feina junts, seguint passos com ara presentar-nos i conèixer-nos fent servir Twin Space i vídeos, crear mapes mentals que presenten el que significa viatjar per a ells, realitzar una enquesta dels llocs a visitar al país dels altres i crear mapes, i finalment dissenyar una presentació final amb la tria dels 10 millors llocs que mereixen una visita.