AQUEST CURS L’ESCOLA ESTRENARÀ ESPAIS NOUS

L’edifici més antic de l’escola esdevindrà l’espai més innovador.  Parlem d’un espai emblemàtic on va néixer l’escola fa més de 53 anys.

D’aquesta manera, enguany tancarem  un projecte que va començar a gestar-se ja fa gairebé dos anys.  I  allò que en un inici va ser una acadèmia, a partir de la qual va créixer l’escola, ara esdevindrà  la part més nova.

Així doncs, després de mesos de treball en la remodelació d’uns espais ja existents , aquest curs estrenarem cuina i menjador i, al llarg del primer i segon trimestre continuarem  amb la creació de nous espais que ens permetran gaudir d’instal·lacions on poder fer  activitats  que afavoreixen l’aprenentatge actiu.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *