25 N: DIA INTERNACIONAL DE LA ELIMINACIÓ DE LA VIOLÈNCIA CONTRA LES DONES

Avui tota l’escola s’afegirà a la celebració d’aquest dia i us animem també a fer-ho.

Escoltarem una cancó, donarem la benvinguda a una taca lila que quedarà de forma permanent a la classe i farem una flor lila per afegir-nos als actes que es proposen des de les institucions municipals.

Hem aprofitat aquesta data per introduir un racó especial a cada una de les aules de l’escola i cada curs disposarà d’un espai que ens ajudi a visualitzar aquest dia i que no sigui un dia puntual.

A més, totes i tots portarem un “detall” de color lila com a color distintiu de les causes relacionades amb el món de la dona.

Celebrem aquestes diades per anar formant ciutadans i ciutadanes compromesos amb formar part d’un món més just.