El Pilar

La nostra escola, EL PILAR, és una escola que fa anys que camina amb un claustre estable, format per docents amb una àmplia experiència i capacitació i nou professorat que ha anat incorporant-se amb un perfil innovador. És en aquest sentit que parlem d’un centre que parteix d’una gran experiència per part del professorat que ha crescut i s’ha format dins l’escola però, evidentment, també amb un nombre important de personal jove.

Tothom ha deixat la seva empremta. L’escola és tothom qui ha passat. Tots hem treballat i treballem per aconseguir la millor formació acadèmica i personal dels nens/es.

L’escola per a nosaltres no són només parets ni instal·lacions sinó el personal humà que hi ha dins i del qual ens sentim molt orgullosos.

El Pilar som una escola petita i això per a nosaltres és important. El nen dins l’escola té un nom propi. L’escola és com una petita família on tothom es coneix i això ens permet poder estar a l’aguait i adonar-nos de qualsevol petit canvi en el tarannà del nen.

A l’escola tenim Educació Infantil, Primària i Secundària (ESO). En aquest sentit, cobrim una etapa àmplia que va dels 3 anys als 16 anys.

Com som una escola petita que ha anat creixent, estem distribuïts en dos edificis. Al carrer Enric Granados 39 es troba l’escola d’Infantil i Primària i al carrer Joan Prim 127 hi ha l’edifici de Secundària.

El Pilar és una escola amb més de 50 anys d’experiència que evoluciona per garantir el repte d’educar persones competents pel món del demà.

Som conscients d’aquells aspectes educatius essencials que cal mantenir i també de la necessitat d’actualitzar-nos. Ens preocupa que els nens-nenes-nois-noies estiguin preparats per una societat del futur on més que els conceptes concrets, allò important serà el saber prendre decisions, saber com actuar davant diferents circumstàncies i, per tant, ser persones amb esperit crític i recursos.

El Pilar és una escola compromesa amb la millora constant.