Descobrim l’hort a 4t

Aquest any a 4t treballem la segona part del projecte temàtic “les plantes”. En aquesta segona etapa estem concretan en les fruites i hortalisses per endinsar-nos en el món de l’horticultura. A l’escola tenim la gran sort de gaudir d’un tros d’hort davant del pati de infantil i de dos bancals al pati de dalt de l’escola de manera que iniciem aquest projecte treballant en la neteja de les herbes i el compostatge.

La Roser i el Joan ( dos mestres jubilats de l’escola) han vingut per ajudar-nos i guiar-nos en aquesta tasca.