Fem de periodistes!

Els mags i els ballarins de segon, hem estat treballant que és una entrevista i que ha de fer un bon periodista per preparar les seves preguntes. Per posar-no en situació hem comptat amb l’ajuda d’en Joan i la Roser, dos antics mestres de l’escola que ens han respòs totes les preguntes que nosaltres els hi havíem preparat sobre Castelldefels i el Margalló al passat.

Aquí us deixem un recull de les imatges de l’entrevista.

Llegeix més»

Visitem el museu Picasso!

Durant aquesta setmana els nens i nenes del cicle inicial hem fet una visita al museu Picasso de Barcelona. Allà hem pogut observar algunes de les obres més importants de l’autor i d’altres que havíem treballat a l’aula, conèixer una mica més sobre les seves tècniques i fins i tot ho hem pogut posar en pràctica en un taller que ens havien preparat els monitors del museu!

Aquí teniu algunes imatges de la visita.

Llegeix més»

Jocs del món!

El passat divendres l’AMPA de l’escola, juntament amb un grup de mares i antics mestres de l’escola, ens van preparar una jornada cultural d’allò més divertida. Vam conèixer jocs del Marroc i d’Argentina i vam poder gaudir d’una tarda lúdica amb tots els companys del cicle inicial!

Aquí us deixem un recull de fotos de les activitats realitzades!

Llegeix més»

Fem de Picasso!

Al cicle inicial aquest tercer trimestre volem conèixer qui va ser Pablo Picasso, quina va ser la seva obra i les tècniques que utilitzava… Per això hem decidit posar-nos en la seva pell i practicar com ser un bon artista.

Hem començat fent dibuixos amb una línia, descobrint la seva època cubista i com es fa la degradació dels colors!

Aquí us deixem un recull d’algunes imatges.

Llegeix més»

Cloenda de l’apadrinament lector

Divendres 31 de maig, les classes de cinquè i segon vàrem finalitzar l’apadrinament lector. A mode de cloenda cada padrí/padrina va rebre del seu fillol/a, i a l’inversa, un diploma i una abraçada en reconeixement de la tasca feta.
Vàrem acabar el petit acte de cloenda, compartint un esmorzar i jugant al pati.