ED. FÍSICA 11/5

Som conscients que no tothom disposa de molt espai a casa, igual que no de tot el material; és aquí on hem d’intentar ser creatius. És molt important que cada dia es faci una miqueta d’exercici. Aquests exercicis els combinarem en diferents rutines: Estiraments, Coreografies, Ioga, Exercicis de força, Exercicis de precisió (maneig d’objectes), sempre podem deixar anar la creativitat i crear algún repte que impliqui alguna dificultat física.

Totes aquestes propostes s’aniran penjant al Bloc d’educació Física creat a la Web de l’escola:

Per aquesta setmana s’han penjat una  iniciativa del Día internacional de les famílies en què un grup d’Educació Física amb el suport del COPLEFC. Volem que l’alumnat ensenyi als seus familiars a ballar la coreografia MOVID19EFen Família. Recordeu que teniu tota la informació d’aquest acte a nivell de territori penjada al bloc.

RETORNAR AL LLARG DE LA SETMANA :  Enviar vídeo de la coreografies al correu d’aula amb l’assumpte: “Educació Física Coreografia en família”

Les activitats que es proposen són pels infants però els poden realitzar tota la família!! Animeu-vos!!