2@setmana treball “Margalló a casa”

CLICA I S’OBRIRÀ LA IMATGE

Descarregar les tasques WORD- FEINA SETMANA 2-5 JUNY

Descarregar les tasques en PDF- FEINA SETMANA 2-5 JUNY

ACTIVITAT LLENGUA CATALANA

LECTURES DE COMPRENSIÓ LECTORA

ÀREA DE MATEMÀTIQUES

Resol els següents problemes:

Problemes – enllaç problemes8

Resol les següents operacions:

Multiplicacions- enllaç

Restes-  enllaç

Rapidesa de Càlcul – enllaç

Fraccions 8- enllaç

Fraccions 6- enllaç

– Avaluació matemàtiques 20- enllaç

– Avaluació matemàtiques 26 – enllaç

ANGLÈS

Aquesta setmana haureu de fer les activitats i els jocs que trobareu a la Stage 5 del Project en l’enllaç següent:

Have a good weekend!

MÚSICA

El proper divendres, 5 de juny, és el Dia Mundial del Medi Ambient.

Segur que molts de vosaltres heu vist o heu sentit a les notícies com la natura, els animals i l’aire s’han anat recuperant durant aquests mesos en què els humans hem estat tancats a casa. Això és una altra mostra de l’impacte que les persones tenim sobre el planeta i la importància de cuidar-lo.

Per aquest motiu, aquesta setmana us proposo que escolteu i intenteu aprendre aquesta cançó tan bonica. Se la van inventar uns nens i nenes d’una escola de Malgrat de Mar. Espero que us agradi:

• La cançó del medi ambient:

M’agradaria que aquesta cançó us inspirés a fer alguna creació artística amb material reciclat, podeu fer dibuixos, alguna figura o escultura, algun instrument musical casolà, el que sigui!

Us deixo algunes idees a continuació:

Em podeu enviar una fotografia de la vostra creació artística al correu d’aula indicant a l’assumpte MÚSICA i el vostre nom.

EDUCACIÓ FÍSICA

Som conscients que no tothom disposa de molt espai a casa, igual que no de tot el material; és aquí on hem d’intentar ser creatius. És molt important que cada dia es faci una miqueta d’exercici. Aquests exercicis els combinarem en diferents rutines: Estiraments, Coreografies, Ioga, Exercicis de força, Exercicis de precisió (maneig d’objectes), sempre podem deixar anar la creativitat i crear algun repte que impliqui alguna dificultat física.

Totes aquestes propostes s’aniran penjant al Bloc d’educació Física creat a la Web de l’escola:

Per aquesta setmana s’ha plantejat un treball molt divertit de Percussió corporal. Proveu-ho ja veureu com us encantarà!!! Recordeu que teniu tota la informació penjada al bloc.

El repte que llenço aquesta setmana és que creeu una cançó o reproduiu alguna que ja estigui feta.

-RETORNAR AL LLARG DE LA SETMANA: RECORDEU enviar al correu electrònic d’aula amb l’assumpte: “Educació Física. Repte Percussió Corporal

Si la voleu compartir a través de les xarxes socials recordeu els hashtags: #jomargallodesdecasa  #percussiócorporal

-VOLUNTARI:Si voleu compartir alguna rutina de percussió assajada al llarg de la setmana a través de les xarxes socials RECORDEU escriure els hashtags: #jomargallodesdecasa #percussiócorporal

Si voleu enviar correu electrònic RECORDEU enviar-ho al correu electrònic d’aula amb l’assumpte: “Educació Física. Percussió Corporal

Les activitats que es proposen són pels infants però els poden realitzar tota la família!! Animeu-vos!!