Els Jocs Florals 2023

Benvolguts Margallons i Margallones,

S’apropa Sant Jordi i a l’escola Margalló per celebrar aquest dia fem els  “Jocs Florals ” de l’escola entre moltes altres activitats. Aquest any cau en diumenge i a l’escola ho farem el divendres 21 d’abril. En aquest Jocs Florals s’anunciaran les guanyadores i guanyadors en les diferents llengües i modalitats dels escrits.  Els infants guanyadors recullen el premi i llegeixen un fragment del seu escrit. En finalitzar,  reben un llibre per classe amb tots els textos enquadernats per tenir-ne un record que queda a la biblioteca d’aula i posteriorment a la biblioteca de l’escola.