Taller Vida saludable

L’escola Margalló i l’Institut Mediterrània col·laboren conjuntament per muntar els  “Tallers d’aula”.  L’alumnat d’educació secundària elabora aquests tallers amb temàtiques diferents. Una vegada han estat planificats des de l’institut els posen en pràctica  a les aules de primària del Margalló.  Aquest divendres ,els alumnes de 4t d’ESO, han vingut a fer un taller de” vida saludable” als nivells de tercer. Després d’una breu explicació, els infants de tercer, han gaudit  tastant la varietat de fruites presentades..