Festa de Santa Cecília!

La setmana passada per fi vam poder acabar de celebrar la festa de Santa Cecília al Margalló!

Com ja sabeu, Santa Cecília (patrona de la música) era el dilluns 22 de novembre. Comptàvem amb l’especial visita del grup de música Lexu’s, i també teníem preparat un “Margalló Talent” amb mostres musicals de diversos nens i nenes de l’escola. Tot i els entrebancs, i encara que en dies diferents, finalment hem pogut celebrar-ho tot!

D’una banda, el dijous 25 vam poder veure i escoltar en directe a Lexu’s. Va ser una experiència única, no només per poder-los escoltar i cantar amb ells, sinó perquè també vam poder parlar-hi i fer-los preguntes.

D’altra banda, el passat divendres 3 a la tarda, vam poder celebrar el Margalló Talent, on vam tenir actuacions d’infants de 4t, 5è i 6è. Hi va haver de tot: ritmes i percussió corporal, instruments musicals, cançons, balls i danses…

L’espectacle va ser tot un èxit i tant infants com mestres vam gaudir d’unes actuacions magnífiques.

A continuació, us deixem uns vídeos del concert de Lexu’s i de l’espectacle dels i les alumnes.

1. CONCERT LEXU’S

Fràgil – Lexu’s:

Ara és Nadal – Lexu’s + preguntes grup grans:

Concert Lexu’s grup petits:

2. ESPECTACLE INFANTS

Ainé 6è:

Abril i Nara 5è:

Leticia i Aicha 4t:

Leire i Inés 4t:

Kimberly, Lohanny i Coral 4t:

Soledad, Abril, Nara, Candela i Saray 5è:

Emma i Chloe 6è: