Concert de Nadal 2021

Avui, divendres 17 de desembre, hem celebrat el concert de Nadal al Teatre Plaza!

Aquest ha estat el primer any que hem tingut el privilegi de cantar al teatre del nostre poble. Ens ha semblat una experiència única, ens hem sentit com veritables artistes!

Les nenes i els nens de tots els cursos han pogut presentar davant les famílies les cançons que feia tant de temps que estaven preparant. El concert ha estat tot un èxit i tant alumnes com famílies ho han passat d’allò més bé.

Hem trobat molt a faltar als grups de 6è A i 4t B, que estan confinats. Quan tornin a l’escola ens cantaran la seva Nadala i penjarem el vídeo en aquest article.

A continuació us deixem els vídeos de cada classe perquè pugueu tornar a veure els vostres fills i filles. També us compartim la Nadala que vam cantar els i les mestres el dia de l’assaig general.

P3 Una estrella jo faré

P4 A la nit de Nadal

P5 Ja vénen els Reis

1r A Els homes de neu

1r B Canto al fred

2n Twist del nas gelat

3r Les estrelles del pessebre

4t A Un Camell d’Orient

4t B

5è A Un año más

5è B Siempre es Navidad junto a ti

6è A

Cantaran quan tornin del confinament

6è B Shake Up Christmas

6è C Rockin around the Christmas Tree

Mestres: Ara és Nadal

Esperem que us hagin agradat i que hagiu gaudit molt del concert!

Bones festes a tothom!