Concert de Nadal

Ahir a la tarda vam celebrar el concert de Nadal a l’escola.

Després de moltes setmanes d’esforç i de dedicació, els nens i les nenes del Margalló van cantar davant les famílies les nadales que van estar preparant durant part d’aquest trimestre. A més de cantar, l’alumnat de sisè va interpretar una peça amb la flauta dolça.

A continuació us deixem els vídeos de cada nadala per si voleu reviure el moment d’ahir:

P3 – La llum del fanalet

P4 – Rúdolf, el petit cèrvol

P5 – Tió de Nadal

1r – He fet un ninot de neu

2n – Nadal de colors

3r – Bon dia de Nadal (versió de la cançó Bon dia – Els Pets)

4t – M’agrada tant fer-te feliç

5è – Alegría, alegría (en castellà)

6è – Flauta: Santa nit + Santa’s coming for us (en anglès)

I per acabar…. sorpresa!!! Els i les mestres també vam cantar: És Nadal (versió de la cançó It’s my life – Bon Jovi)

A part de les nadales, durant l’acte d’ahir es va aprofitar per felicitar a l’alumna de sisè, Pili Nkolo, que ha escrit el llibre “Líos de vacaciones en familia” , i es va fer entrega de diplomes a l’alumnat que va participar en l’espectacle de Santa Cecília el darrer 22 de novembre.

Esperem que gaudissiu del concert. Que tingueu molt bones festes!