Diada de Sant Jordi al Carles Buïgas

Us recordem que aviat serà Sant Jordi i com cada any necessitem la vostra col·laboració portant llibres infantils i juvenils a l’escola.

Cal que porteu els llibres a l’AMPA abans del 15 d’abril.

El divendres 22 d’abril al pati de l’escola a partir de les 16:30 es vendran llibres de segona mà, roses fetes a mà, polseres i anells amb forma de rosa fets a mà…

Es necessària la col·laboració de pares i mares per la venda de llibres el dia 22. Podeu passar per l’AMPA per apuntar-vos.

Els diners recaudats es destinaran a projectes que l’Ampa durà a terme per col.laborar amb l’escola.

Feliç Sant Jordi!

Cartell_Sant_Jordi_2016-931x1024