Skype amb Grècia – 5èB

La darrera setmana del 1r trimestre, els i les alumnes de 5è B van realitzar una trobada virtual, mitjançant Skype, amb els alumnes de Grècia que estan treballant conjuntament el projecte eTwinning “Mixing cultures, good idea!“.

L’objectiu d’aquest Skype va ser compartir les tradicions nadalenques de cada país i així veure les diferències i similituds que tenim a l’hora de celebrar el Nadal.

Primerament, van intercanviar informació mitjançant preguntes com quin tipus de menjar mengem al Nadal, com decorem, etc. Després van intercanviar una nadala tradicional en Grec i en Català i finalment van poder compartir els desitjos de nadal.

Us deixem unes fotografies i un vídeo-resum de com es va duu a terme aquesta sessió i com els hi explicaven les tradicions nadalenques en anglès!!