Ajudan’s a triar el PROJECTE

Un any més us convidem a participar per escollir entre tots i totes el tema del ” Projecte Interdisciplinari ” el qual treballarem de manera transversal tota l’escola durant el segon trimestre de curs.
Us proposem 3 temes que podreu veure a la web de l’escola dels quals n’haureu de votar un.
Recordeu que l’últim dia per votar serà el proper dimarts 24 de setembre.… Llegeix més»

DE L’HORT AL PLAT A 1r

Els nens i nenes de primer hem recollit les hortalisses i verdures que vam plantar a l’hort, després les hem netejat i finalment hem fet un berenar d’amanides.Hem gaudit molt tenint cura de les plantes, anant a regar…i sobretot, menjant tot el que vam cultivar!… Llegeix més»

3r visita l’Ajuntament

Les i els alumnes de 3r han anat a conèixer com és l’Ajuntament com activitat del projecte “Coneixem el poble” de medi social. Allà han pogut visitar diferents espais i han pogut fer una entrevista al Sr. Alcalde, Josep Perpinyà, i al regidor d’educació, el Sr. Just Fosalva.… Llegeix més»

1r Exposició Soledat Sans

Soledat Sans Serafini, pintora, fundadora i responsable del Taller de plàstica Municipal Carrau Blau de Sant Just Desvern ha contribuït a desenvolupar les potencialitats creatives dels infants a través de l’experiència i de l’ús de materials reutilitzats.
Amb motiu de l’exposició de la Soledat Sans Serafini “Autoretrat … Llegeix més»