Reunió informativa telemàtica: dijous 25 de febrer a les 17:30h

Per més informació, clica aquí i omple el formulari.

ATENCIÓ: NOU WEB per la preinscripció:  preinscripcio.gencat.cat

30 de gener – Dia de la PAU

Cada 30 de gener se celebra el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP).
És per això que durant aquests dies hem estat realitzant activitats orientades a la reflexió i el debat sobre la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no-violència… Llegeix més»

Regals de Reis

Quina sorpresa hem tingut avui!!!
Els 3 Reis de l’Orient han deixat uns regalets a l’escola per tots els grups bombolla: jocs de taula, animalons, etc!!
Moltes gràcies a l’AFA per demanar aquests regals als Reis!!

Algunes activitats 4tA/B

Els infants de 4t han fet diferents treballs. Us mostrem alguns d’ells…

Hem plantat llavors per veure el procés de la germinació. Ens han crescut molt ràpid!!
Aquí teniu la mostra.

També hem aprofitat que cauen les fulles dels arbres per fer aquests treballs artístics: la tardor a… Llegeix més»

Dia Internacional de la Ciutat Educadora

Avui, dia 30 de novembre de 2020 es celebra el 30 Aniversari de la Carta i el Dia Internacional de la Ciutat Educadora.  Enguany, per a commemorar aquesta ocasió, l’Ajuntament de Sant Just Desvern ha fet un acte participat per la comunitat educativa i adaptat a les actuals circumstàncies, amb la lectura dels principis de la nova carta de les ciutats educadores, que representen els drets, valors, compromisos  i reptes dels governs locals i la ciutadania, l’ètica de la ciutat i la convivència.

Aquest és el vídeo amb la lectura de la Carta de Ciutats Educadores, per part d’alumnat i representants d’entitats educatives de la població.

Per part de l’escola Montserrat, les alumnes representants han estat la Natàlia del grup de 5èB de Primària i la Iona del grup de 6èA de Primària.