ELECCIONS CONSELL ESCOLAR 2018

Aquest mes de novembre s’inicia a totes les escoles de Catalunya el procés de renovació parcial dels representants dels diferents sectors del Consell Escolar.
Com sabeu el CONSELL ESCOLAR d’un centre, és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre… Llegeix més»

Xerrada “Vet aquí un àpat”

Benvolgudes famílies,
L’escola participa en el projecte “Vet aquí un àpat” que promou el consum de fruites, hortalisses i llet entre l’alumnat de les escoles participants.
Des de la Conselleria d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya ens ofereixen una sessió… Llegeix més»

P4 i P5 visiten el Zoo

DILLUNS, LA CLASSE DE LES GIRAFES, ELS ELEFANTS, ELS PINGÜINS I ELS DOFINS DE P4  I P5 VAM ANAR D’EXCURSIÓ AL ZOO PER APRENDRE MOLTES COSES DEL ANIMAL DE LA NOSTRA CLASSE.
TAMBÉ VAM VEURE MOLTS ANIMALS SALVATGES COM: LLEONS, TIGRES, HIPOPÒTAMS, GORIL·LES…
VAM CAMINAR MOLT I… Llegeix més»

A P3 ens refresquem!!!

Els i les alumnes de P3 ens hem refrescat!! Hem fet polos i jocs d’aigua!

Canal Olímpic 5èA/B

El darrer dimecres els i les alumnes de 5èA i 5èB van anar al Canal Olímpic de Castelldefels a fer les activitats de canoa, SUP ( stand up paddle surf)  i maraventura.
S’ho van passar súper bé i es van poder refrescar moltíssim!
Cliqueu a la fotografia per veure com… Llegeix més»

Fem teatre! 2n

Els i les alumnes de 2n hem organitzat un grup de teatre i hem preparat una obra: “ ELS APRENENTS DE BRUIXOT”. Hem escollit un nom divertit pel grup: “ELS MILLORS”.
Per preparar l’obra: hem escollit els personatges, hem fet els vestuaris, el decorat,….  i finalment… Llegeix més»

Cantània 2018

El passat 24 de maig els nois i noies de 4tA i 4tB van participar en el concert de Cantània d’enguany  “Partícules” .
Una  experiència única per gaudir de la música  a L’Auditori de Barcelona amb la responsabilitat d’actuar en un concert cooperatiu amb alumnes d’altres… Llegeix més»

L’hort de l’escola creix!!!

Durant dies i dies, l’alumnat de 4t A i B hem cuidat, regat, resclejat, mimat i admirat l’hort de l’escola.
Aquest és el resultat!