Col·laborem amb la Marató

Un any més, l’escola Montserrat col·labora amb la Marató, dedicada enguany a les malaties infeccioses, realitzant diferents activitats:

• Per una banda, es va crear la “Coral per la Marató” format per 33 alumnes de Primària que voluntàriament s’han preparat per  participar en l’acte per la Marató que es va fer el diumenge 17 de desembre a l’espai de la Fira de Nadal de Sant Just,  oferint amb la seva participació el seu granet de sorra solidari. Van cantar tres nadales: “Sant Josep fa bugada” , “M’agrada el Nadal” i “El trineu”, aquesta última en 3 llengües diferents: català, anglès i francès.

• Per altra banda, el darrer dimecres 20, dia de portes obertes a l’escola, es van vendre uns llapis-arbre, elaborats pels nens i nenes de 5èA/B i 6è, amb l’objectiu de recaptar diners per col·laborar amb la Marató.
Ens plau comunicar-vos que la nostra recaptació ha estat de 300 euros!

Aquest matí, aquests diners han estat entregats a l’Associació Santjustenca per la Marató de TV3.

Moltíssimes gràcies per la vostra col·laboració!!