Hem aconseguit el segell de “centre eTwinning”!!!

L’escola Montserrat hem aconseguit el segell de “centre eTwinning”.

Som uns del 18 centres catalans que aquest curs hem estat reconeguts amb aquest distintiu “eTwinning school label”. En total 4.485 centres hem estat premiats a tota Europa.

Ens sentim molt orgullosos ja que és un reconeixement oficial a nivell europeu molt important al treball realitzat en el nostre centre educatiu valorant la implicació, el compromís i la dedicació dels docents i l’equip directiu del centre. Un reconeixement als projectes eTwinning que hem dut a terme, on es fomenta la col·laboració escolar en Europa utilitzant les tecnologies de la informació i la comunicació.

Aquest reconeixement implica que som un centre com a model a seguir per eTwinning i formem una xarxa de centres líders a l’hora d’inspirar el desenvolupament futur de l’eTwinning en altres centres, compartint bones pràctiques educatives i col·laborant en esdeveniments exclusius.

Els principis dels centres eTwinning són:

• Lideratge compartit
  • Col·laboració i treball en equip
  • Agencia de l’alumnat
  • Inclusió i innovació
  • Ser un model per altres centres

El segell implica al centre com a pioner i líder reconegut en àrees com:

• Ús d’eines digitals
  • Seguretat en línia “e-safety”
  • Enfocaments didàctics innovadors i creatius
  • Foment del desenvolupament professional continuat del seu personal
  • Foment de les pràctiques d’aprenentatge cooperatiu

Enhorabona a tots i totes per aquest nou repte aconseguit!

Per més info: https://school-education.ec.europa.eu/es/insights/news/etwinning-school-label-2023-2024