Activitats projecte “Letters from the Earth”

Enguany, l’alumnat de 5è de l’escola Montserrat de Sant Just Desvern hem col·laborat en el programa eTwinning “Letters From The Earth” amb Ucraïna, França, Itàlia, Turquia i Romania.
Les escoles participants ens hem convertit en ambaixadores del planeta per tal de fomentar iniciatives que aposten per una Europa Unida i sostenible. D’aquesta iniciativa han aflorat un seguit  de productes finals  originals i que potencien la sostenibilitat, la preservació de la natura i la solidaritat i germanor de tots els pobles..

Clica a la fotografia o aquí per visualitzar-lo