Comencem el Projecte PAL!

Un curs més l’escola participa en el Projecte d’animació a la lectura PAL que es realitza al nostre municipi i que té una durada aproximada d’un trimestre.

L’objectiu principal d’aquest projecte és potenciar el gust per la lectura als infants, estimulant la

seva capacitat de comprensió, imaginació i nivell lector.

Durant aquests dies ens han visitat els coordinadors del projecte que han presentat les maletes

amb els llibres als alumnes d’Educació Infantil i Primària juntament amb les animadores a la Lectura Raquel de Manuel i Martha que han presentat els llibres als cursos de Primària.

El proper mes de febrer també està prevista la visita dels autors Josep Gòrriz i Enric Larreula al cicle superior, les il·lustradores Mercè Arànega i Montse Tobella al cicle Inicial i una altra intervenció de Raquel de Manuel al cicle mitjà.

Així doncs, l’objectiu és engrescar als nens i nenes a descobrir a través de la lectura les històries que contenen els llibres que hi ha dins la maleta que tenen  a cada classe i motivar l’interès i el gust per la lectura.

Dels llibres de cada maleta,  els alumnes en podran  anar gaudint al llarg d’aquest segon trimestre,  ja sigui a l’aula  o  mitjançant un servei de préstec a casa ( alumnes de Primària).

Són col·leccions pensades i apropiades per les diferents edats i nivells amb l’objectiu d’estimular en els infants el gust per la lectura.