Certificat CodeWeek

Totes i tots els alumnes de l’escola, des de P3 fins a 6è han participat al CodeWeek, la Setmana de la Programació de la Unió Europea. Aquesta és una iniciativa que té com a objectiu apropar als infants a la programació i al món digital d’una forma divertida i interessant.

Aprendre a programar els hi ajuda a conèixer millor el món que ens envolta, com funciona la tecnologia i a desenvolupar capacitats i competències que els hi permet explorar noves idees i a innovar.

Aquesta Setmana de la Programació es va duu a terme el passat mes d’octubre, des del 6 al 21. L’alumnat, segons el seu nivell, van duu a terme diferents activitats envoltades a la programació i a la robòtica.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *