XIX Certamen de Lectura en Veu Alta.

El passat 20 de març l’escola va participar en el XIX Certamen de Lectura en Veu Alta organitzat pel Departament d’Educació i l’Enciclopèdia Catalana. L’acte de Semifinals va tenir lloc al Casal Casablanca de Sant Boi de Llobregat on va assistir l’alumnat representant de l’escola acompanyat de les seves famílies.

El centre va participar a la categoria de Grumets Vermells amb el Sergi Saura, alumne de 4t, i a la categoria de Grumets Verds amb la Nora Rius, alumna de 6è. En la preparació d’aquest certamen també vam participar l’Alícia Gil (5è) i la Candela Gómez (3r) com a suplents i representants de l’escola a la propera edició.

Tot i que no han aconseguit classificar-se per a la final, ha estat una gran oportunitat, un aprenentatge i una experiència que no oblidaran.

Per la seva participació i excel·lent lectura van ser obsequiats amb un llibre i un diploma. El centre també va rebre un reconeixement per la seva tasca educativa i el foment de la lectura amb tot l’alumnat.