Visitem l’ajuntament de Viladecans!

El passat dilluns 8 d’abril, l’alumnat de 3r curs d’educació primària va poder visitar alguns dels edificis històrics més importants de la nostra ciutat, com ara la Torre del Baró i el museu de ca n’Amat.

Des del primer moment els infants es van mostrar molt engrescats, ja que ens va rebre la Cristina, una guia molt simpàtica i divertida.

El recorregut es va iniciar a les portes de l’Ajuntament, on van poder dibuixar la façana d’aquest edifici d’estil modernista. Tot seguit, es van dirigir a la Torre del Baró i allà es van reunir amb l’alcalde per fer-li un seguit de preguntes que havien preparat a l’aula sobre la ciutat de Viladecans. En Carles Ruiz es va mostrar molt comprensiu i proper als infants. Després, van poder visitar el museu de ca n’Amat per conèixer els orígens de la nostra ciutat.

La visita va concloure amb un esmorzar en els jardins de Magdalena Modolell on l’alumnat va poder gaudir també d’una estona de joc.

AQUÍ podeu veure les fotografies de la sortida.