Un pas endavant en l’estalvi d’energia.

Continuem donant passos cap endavant en el projecte 50 per 50 de Vilawatt Viladecans que vam encetar al mes d’octubre.

El nostre equip energètic, format per l’alumnat de 5è, ha presentat en aquesta tercera trobada amb el personal d’Econimbus, els resultats de la diagnosi que s’ha realitzat al llarg d’aquest mesos i quins són els punts forts i els punts febles de la nostra escola.

Això ha estat el punt de partida per realitzar, entre tots i totes, les següents actuacions:

• Elaborar i penjar cartells per conscienciar sobre la importància de tenir cura del medi ambient.
  • Canviar els fluorescents a LEDS a la planta baixa de la nostra escola per tal de tenir un estalvi energètic.
  • Revisar i ensenyar la importància de la utilització de la llum solar. +INFO