Trobada del Comitè Ambiental de l’escola.

El passat dilluns 31 de gener va tenir lloc la reunió del Comitè Ambiental de l’escola. Per la situació actual que estem vivint la trobada es va fer de manera virtual amb la presència de tots i totes els/les delegats/des verds/es de totes les aules d’educació primària del 1r i 2n trimestre, representació de consergeria i administració, així com el professorat membre del comitè i l’equip directiu.

A la trobada es va fer un repàs de les mesures que s’estan portant a terme a l’escola en referència a l’estalvi energètic en relació al consum responsable de l’electricitat i l’aigua. També es va fer un recordatori de les responsabilitats que suposa el càrrec a l’aula com representar la classe en el comitè, buidar els contenidors per reciclar el paper o supervisar que les mesures es portin a terme a l’escola.

En aquesta trobada es va explicar que el Comitè Ambiental ampliava els seus objectius cap a una planeta més sostenible amb l’anàlisi del consum del plàstic i les mesures de reducció i reciclatge a l’escola. Per aquest motiu, prèviament els/les delegats/des verds/des van treballar a les seves aules a partir d’un vídeo en relació al problema del plàstic al mar. Cada aula va elaborar una reflexió al respecte de la qual va deixar constància en el mur digital del comitè.

A partir de les reflexions exposades en el mur van sorgir algunes propostes que, en les properes trobades, s’aniran treballant i posant en pràctica en tot el centre.

Va ser una trobada molt profitosa amb una molt bona participació de tots els membres del comitè. L’alumnat de l’escola va demostrar, una vegada més, que té un gran sentit de la responsabilitat i pertinença a un projecte col·lectiu com és l’escola.

Comitè Ambiental