Trobada del Comitè Ambiental… compartint experiències!

Avui divendres 1 de març s’ha celebrat la 2a reunió del Comitè Ambiental format per tot l’alumnat ecodelegat d’educació primària, representants de l’equip docent i equip directiu. En aquesta ocasió també s’han afegit els ecodelegats/des d’I4 i I5,  l’administrativa, la conserge i la coordinadora del menjador.

L’alumnat ha exposat els projectes que estan treballant en relació a la cura del Medi Ambient:

• L’alumnat d’I4 han treballant el reciclatge i l’ús dels diferents contenidors que podem trobar al carrer.
  • L’alumnat de 2n han treballat la sequera a Catalunya i l’estat d’alarma.
  • L’alumnat de 3r explica que la Cantata que estan treballant amb un total de 10 cançons estan relacionades amb la cura del Medi Ambient, en especial amb la cura de l’aigua del mar i la reducció dels residus plàstics.
  • L’alumnat de 4t han realitzat una experimentació per a treballar el filtre de l’aigua i la purificació de l’aire.
  • L’alumnat de 5è continua treballant el projecte “Vilawatt Escoles” amb l’objectiu de reduir el consum de llum, gas i aigua en el centre.
  • L’alumnat de 6è ha participat em el projecte “Lighnet2” que consisteix, a través del mètode científic, de fer una anàlisi d’acumulació de CO2 en diferents espais de l’escola. Properament participaran en un projecte de ciutat que consisteix en mesurar la captura de CO2 dels arbres.
  • La coordinadora del menjador explica que a l’estona del dinar també han posat mesures per no consumir més aigua de la que necessitem. També s’ha posat un cubell per anar ficant el restant de les gerres una vegada finalitzat el dinar. Aquesta aigua s’utilitza per regar les plantes.

Ha estat una trobada molt interessant i profitosa en la que tots els infants han pogut expressar les idees treballades des de les seves tutories. Amb una actitud molt positiva i engrescadora totes les persones presents han treballat els punts de l’ordre del dia.