Trobada Comitè Ambiental. Reflexió i acció!

El passat 17 de maig va tenir lloc la darrera trobada del Comitè Ambiental de l’escola on van participar els/les ecodelegats/des de totes les aules d’I5 fins a 6è. Tots els ells/es van estar amb una actitud molt activa i participativa.

A la trobada es va reflexionar sobre el projecte STOP ALUMINI i la reducció de l’ús d’aquest material que s’ha fet pràcticament a totes les aules de l’escola al llarg del curs.

L’alumnat de 5è van explicar les accions que estan duent a terme en marc del projecte Vilawatt Escoles coordinat per l’ajuntament de Viladecans. Algunes accions són l’elaboració d’un decàleg Vilawatt, les funcions de l’anomentat “equip energètic en acció” o la redacció d’un correu electrònic adreçat a l’ajuntament demanant el suport en actuacions que no podem arribar com a comunitat educativa.

Per finalitzar la sessió es va fer una pluja d’idees i actuacions per desenvolupar el proper curs.