Som equip energètic!

Aquesta setmana l’alumnat de 5è ha començat el projecte Vilawatt amb un objectiu molt clar, ser conscients de la importància de millorar el confort de l’escola i reduir el consum d’electricitat i gas.

En una primera sessió, els nois i les noies de 5è van rebre a la Izaskun Llagostera, ecòloga del servei ambiental Econimbus, que els va explicar que s’havien de  constituir com a equips energètics i que tenien una missió molt important: reduir l’energia consumida a la nostra escola i conscienciar a tota la comunitat educativa de la seva importància per cuidar el medi ambient.

El primer pas va ser la reunió del comité medioambiental amb la resta d’ecodelegats i ecodelegades de l’escola. Van posar en comú els objectius proposats i van fer propostes per aconseguir-los.

El següent pas serà recollir i analitzar les dades energètiques de la nostra escola per tenir una radiografia de l’estat del centre en matèria energètica i poder començar la següent part del projecte: la creació de propostes a partir de l’observació i anàlisi de les dades obtingudes >>Llegeix més